Returul comenzilor - Oto

Returul comenzilor

Politica de retur si schimb
Magazinul oto.md se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor.

Conform Legii nr. 105-XV din 13 martie a. 2003 privind protecția consumatorului, cumpărătorul are la dispoziție 14 zile pentru a returna marfa fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile începe, de regulă, din momentul în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor prin prezentarea (confirmarea) procurării.
Consumatorul este obligat sa suporte costul aferent returnării produselor. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de cumpărător cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

Inlocuirea produselor de calitate corespunzatoare este posibila, daca nu au fost utlilizate, si-au pastrat aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si prezenta obligatoriu a bonului de casa sau a unui alt document care dovedeste faptul procurarii produsului.

Conditiile de inlocuire sau returnare a marfurilor:

1.1 În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.
1.2 Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.
1.3 Nu a avut loc activarea produsului.

Condiții pentru returnarea mărfurilor cu defect din fabrică.
Cumpărătorul poate solicita returnarea bunurilor, în caz de defect, în termen de 14 zile de la data achiziționării bunurilor. Produsul este supus diagnosticării și în funcție de rezultatele sale:
Dacă s-a confirmat un defectul din fabrică- marfa este acceptat pentru returnare sau schimb.
Dacă defectul mărfurilor a fost confirmat din vina cumpărătorului- mărfurile nu sunt acceptate pentru returnare/schimb.
Produsele sunt acceptate pentru returnare numai în configurație completă, cu toate pachetele și autocolantele, fără deteriorări și cu o chitanță care confirmă achiziția.

LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar Anexă la Legea Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor:

1Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
2Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
4Articole de parfumerie şi cosmetică.
5Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
6Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
7Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
8Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
9Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
10Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
11Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
12Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
13Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
14Jucării.

Service Centru este în drept să refuze reparația produsului în baza garanției în următoarele situații:
Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
Prezența daunelor mecanice sau a altor deteriorări cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau a terților;
Încălcarea regulilor de utilizare;
Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne sau a schemelor produsului;
Modificarea, ștergerea sau deteriorarea numerelor de serie sau adreselor MAC stocate în memoria produsului și imposibilitatea de a le identifica;
Detectarea daunelor cauzate de obiecte străine, substanțe, lichide, insecte sau temperaturi extreme pătrunse în interiorul produsului.

Abonare la reduceri

    Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
    Produse
    0 Preferate
    0 items Coș
    Cont