Livrare - Oto

Modalități de livrare

– Livrarea se efectuează în decurs de 24 ore din momentul validării telefonice a comenzii , între orele 9:00 și 23:00 a zilelor lucrătoare;

– Cu excepție fac comenzile plasate în zilele de Sâmbăta (după ora 12:00), și Duminică, ele fiind livrate în ziua de luni.

-Livrarea comenzilor în suma de la 2500 lei în raza Chișinăului este gratis. La comanda pînă la suma 2500 lei este contra cost – 50 lei.

-Curierul contactează clientul cu cel puțin 30 de minute până la livrarea produsului;

-Livrarea produsului este asigurată până la scara blocului sau poarta casei;

-În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstrarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia;

-Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în certificat de garanție și/sau Actul de Primire-Predare atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vânzător;

-În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerințele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu le cumpărați, sunteți obligați să plătiți cheltuielile serviciului de curierat, deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumpărați.

-Costul livrării în regiunile Moldovei se calculează individual, în funcție de mărimea și greutatea comenzii. Costul final de livrare specificați la operator.

-intervalul de timp este de 1-3 zile lucratoare.

-Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuează până la scară sau porțile casei.

-Livrarea pe teritoriile Republicii Moldova din stînga nistrului Nu se efectuează!

-Curierul contactează clientul cu cel puțin 30 de minute până la livrarea produsului;

-Livrarea produsului este asigurată până la scara blocului sau poarta casei;

-În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstrarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia;

-Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în certificat de garanție și/sau Actul de Primire-Predare atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vânzător;

-În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerințele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu le cumpărați, sunteți obligați să plătiți cheltuielile serviciului de curierat, deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumpărați.

Abonare la reduceri

    Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
    Produse
    0 Preferate
    0 items Coș
    Cont